De lente komt eraan!

De lente komt eraan!

PicMonkey Collage

Dat betekent; tuinieren. Ik heb zelf absoluut geen groene vingers (als ik voor de plantjes van mijn ouders moet zorgen, zijn er standaard een paar dood door te weinig of te veel water). Toch wilde ik een keer wat proberen.

In elke winkel kan je nu zaadjes vinden om kruiden te kweken. Dat leek me nou een goed idee. Dan heb je je kruiden altijd bij de hand en misschien kan zelfs ik dat?!

Super makkelijk en goedkoop, zeker omdat ik ze gewoon in oude potjes heb gedaan. Jullie zullen, hopelijk, binnen een paar weken het resultaat zien.

DSC03132aangepast

Comments
2 Responses to “De lente komt eraan!”
  1. Wat een leuke post! Helaas woon ik op kamers en hebben we geen tuin (wel een balkon, maar die is vol in de zon). Wel heel leuk om je eigen kruiden en groenten te kweken.

    • Oh dat is juist fijn, vol in de zon! Groeien ze snel van ;). Bij mij zijn ze nog niet echt veel gegroeid vanwege het slechte weer ;). Ik zag trouwens op ellegirl dat je naar thailand gaat van de zomer? Leuk! Ik ga in november 2,5 week. Heb er zo’n zin in!

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
