Lekker snacken

DSC03172

Donderdag. etenstijd… vaste prik: 2 frika(n)dellen, frietjes en joppiesaus. Heerlijk vind ik het… Maar elke week weer hetzelfde ging me een beetje vervelen. En het is natuurlijk ook niet heel gezond… ;)

Daarom heb ik maar een keer wat anders geprobeerd. Een broodje burger! Geen hamburger, maar een visburger. Een visburger met verse tartaarsaus en verse frietjes. Dat laatste is er niet meer van gekomen, want ik vond het veel te lekker weer om te lang in de keuken te staan om frieten te maken. Dus vandaar maar gewoon friet uit de diepvries! Maar dan wel met een ‘gezond’ broodje erbij.

Het broodje was super lekker en de tartaarsaus ook. Het enige nadeel was het moeilijke eten van het broodje. Maar ach, dat neem ik voor lief ;)!

Ik zal na het weekend het recept er op zetten. Nu maak ik jullie alvast lekker met wat foto’s.

DSC03169  DSC03171

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
