Moederdag

Vandaag is het weer zo ver. Moederdag. Veel mensen vinden het commercieel gedoe en doen er daarom niet aan. Maar wat is er nou mis met een dag waar op je bewust stil staat bij zulke dingen. Een keer wat extra doen voor iemand (nu dus je moeder) kan echt geen kwaad.

Wij ‘vieren’ Moederdag elk jaar. Eigenlijk hoort daar natuurlijk ook een ontbijtje bij. Dit jaar waren mijn ouders niet thuis (tijdens het ontbijt dan), dus geen ontbijtje op bed. Maar natuurlijk wel een cadeautje.

DSC03286

Elk jaar is het weer een opgave om een leuk cadeautje te verzinnen. Het blijft natuurlijk niet alleen bij Moederdag. Verjaardagen, sinterklaas, kerst, er moet altijd een cadeautje gekocht worden. Nou ja, niks moet. Maar het is ook gewoon leuk. Ik bedoel, wie vindt het nou niet leuk om een cadeautje te krijgen? Soms mis ik wat creativiteit om wat leuks te verzinnen, maar elke keer afkomen met een bloemetje of een plantje vind ik ook niet leuk.

Dit jaar heb ik mijn moeder een ‘cadeaubon’ gegeven. Ik heb voor haar een tijdelijk abonnement op de Ariadne at Home besteld. Een heel mooi blad vol interieur tips en foto’s. Heel veel inspiratie dus. Dan kan ik er zelf ook nog eens door bladeren.

Mama blij, ik blij. Beter kan niet toch? ;)

Wat hebben jullie aan je liefste moedertje gegeven? Of doen jullie niet aan Moederdag?

PicMonkey Collage

Comments
4 Responses to “Moederdag”
  1. Tessa zegt:

    Ik sta er niet teveel bij stil, maar koop natuurlijk wel altijd een leuk cadeautje. Maar het is niet zo dat het verder echt gevierd wordt en de hele dag omtrent moederdag gaat ;) Leuk cadeau, een leuk tijdschrift doet het altijd goed. Wij hebben aan mijn moeder en schoonmoeder een metalen grachtenpandje waar waxinelichtjes in kunnen gegeven.

  2. Rosie zegt:

    Dit klinkt super leuk, mijn moeder leest de Ariadne at Home ook altijd heel graag! Ik had vanmiddag een high tea voor haar georganiseerd bij mij thuis, ik had seizoen 1t/m3 van haar lievelingsserie op dvd gekocht en een mega bos bloemen aan haar gegeven dus ze is lekker verwend:)!

    Als je het leuk vindt, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog! Hier kun je vrij reclame maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een link naar jouw blog! Tof toch?! Als je het leuk vindt, kom dan langs voor het feestje!

    Liefs Rosie

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
