Nieuwe camera

Lang heb ik getwijfeld of ik een spiegelreflex camera zou aanschaffen… Maar nu met mijn blog is het toch wel heel fijn. En nu ik geld heb terug gehad van de belasting, was de beslissing snel gemaakt.

Ik houd van bol.com! Donderdagavond heb ik mijn camera besteld en vrijdagmiddag om een uur of twee was hij binnen. Betere service bestaat er toch niet <3.

DSC03359

De eerste fotootjes zijn gemaakt. Maar ik merk wel dat ik héél véél moet uitzoeken. Maar ja, het houdt me van de straat zal ik maar zeggen ;).

PicMonkey Collage

Onze cute oppashond Joep. Hij is echt heel fotogeniek, als hij er zin in heeft dan toch!

PicMonkey Collage2

De foto’s zijn in ieder geval een stuk scherper. Lekker avondmaaltje gefotografeerd. Morgen volgt het recept.

Fijn weekend allemaal!

Comments
4 Responses to “Nieuwe camera”
  1. Oh wauw, goede aankoop! Ik wil ook graag zo’n camera, helaas zit het financieel allemaal even niet mee;)

  2. Nina zegt:

    Ik dacht het zomaar al dat je een nieuwe camera had! Succes ermee

  3. Leuk!! Ik heb ook een Nikon. Een D3200. Ik kan je de Quick start workshop van Nikon echt aanraden. Hier leer je simpele dingen die je foto’s al een enorme boost kunnen geven.

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
