DIY: Sfeerverlichting

Je gaat er vanuit, rond deze tijd van het jaar, dat je geen kaarsjes meer aan hoeft te steken ’s avonds. Maar aangezien de lente (die alweer bijna voorbij hoort ze zijn, bij wijze van spreken dan) nog lang op zich laat wachten… Dacht ik dat ik wel een DIY kon posten om sfeerverlichting te maken.

Het klinkt wat mooier dan dat het is, want het is super simpel. Als je maar een glazen potje hebt. Je kan met elk glazen potje (waar eerst iets van eten in heeft gezeten) wel iets leuks maken… Ik bewaar dus bijna elk potje. Waar ze thuis niet zo heel blij mee zijn, moet ik eerlijk toegeven… ;).

Het volgende heb je nodig:

  • Een glazen potje
  • Dubbelzijdig tape/plakband
  • Glitters

PicMonkey Collage1

Het enige wat je hoeft te doen is het dubbelzijdig tape op het potje te plakken en daarna de glitters er overheen ‘gooien’. Heel simpel dus. Je kan misschien ook figuurtjes van de tape knippen zodat je bijvoorbeeld glitter hartjes krijgt. Nou het is in ieder geval een idee waar alle kanten mee op kan!

PicMonkey Collage2

Ik vind het heel leuk staan, maar met alleen die 2 glitter randjes nog wel een beetje kaal. Dus ik ga eens kijken of ik nog wat leuks met het randje kan doen. Ook heb ik nog een hoop andere potjes waarvan ik nog moet bedenken wat ik er mee ga doen. Gebruiken jullie wel eens van die potjes?

Fijn weekend alvast!

Comments
One Response to “DIY: Sfeerverlichting”
  1. Camilla zegt:

    Heerlijk dit weer, ik smijt die glitters zΓ³ hard tegen die potjes aan dat het hele huis dus niet alleen vol staat met potjes maar ook een glittertapijt heeft gekregen..ik zie het voor me idd.. love it faar, keep it up!

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
