Dad’s diner

Gisteravond heb ik besloten om maar een nieuwe ‘rubriek’ in te voeren op mijn blog. In het weekend wordt er bij ons thuis (bijna) altijd lekker gekookt. Soms door mij, maar vaak door mijn vader. Als hij in het weekend vrij is, vindt hij het leuk om in de keuken te staan en iets nieuws uit te proberen. Zo ook gisteren weer. En waarom zou ik mijn vader niet wat credits geven? ;)

Dus vanaf vandaag de eerste ‘Dad’s diner’.

20130527_2

Gisteravond maakte hij tongetjes ‘in gala’. Ooit van gehoord? Ik in ieder geval niet. Het betekent in ieder geval in een sausje van champignons en vast nog veel meer. En dat allemaal op een bedje van zeekraal en aardappels.

Het was echt ontzettend lekker alleen was het een nadeel dat de vis nog gefileerd moest worden en dat is niet heel handig als er al van alles onder en op de vis lag. Maar dat deed gelukkig niets af aan de smaak ;).

20130527_3

Nou zoiets geeft toch weer inspiratie om nieuwe dingen te verzinnen.

De week is weer begonnen, maar ik ben juist eindelijk even vrij :). Zal dus van de week, zonder haast, weer van alles kunnen posten.

xx Farah

 

Comments
4 Responses to “Dad’s diner”
  1. Nina zegt:

    Paps had het wel iets mooier op het bordje kunnen leggen

  2. Bianca zegt:

    Oh heerlijk, doe mijn zo’n vader!

  3. lotteha zegt:

    Ziet er heerlijk uit!

  4. Aline zegt:

    Ik had stiekem gehoopt op een receptje!

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
