After-weekend-dip

Iedereen heeft wel eens last van een after-dinner dip… Ik althans wel! Alleen deze maandag heb ik ergens anders last van: een ‘after-weekend dip’.

Ik heb echt een super leuk en druk weekend achter de rug (vandaar ook 0 blogposts, I’m sorry). En nu ben ik kapot.

Vrijdagavond begon het allemaal met een groots feest van mijn werkgever. Het feest stond in teken van allerlei landen over de hele wereld. Bijna alle cafés in ons pittoreske plaatsje waren dus ook omgetoverd tot verschillende ‘landen’. Frankrijk, waar je wijn kon proeven en een karikatuur kon laten maken. Australië, waar er ‘kangoeroes’ rondliepen en je surf skills kon oefenen op een simulator… En nog véél meer. Ontzettend veel leuke dingen te doen, met als hoogtepunt een optreden van Racoon. Echt super mooi.

Ik kon me trouwens goed vermaken… Want overal was er eten te vinden. Zo ook een echte draaiende bar (soort van loopband) waar er allerlei lekkere hapjes voorbij kwamen. En ook Japanse sushi. Helaas was deze iets te lang van te voren bereid… Want hij smaakte niet meer zo goed ;). Ach, al met al was het een super leuk avondje!

PicMonkey CollageZaterdag had ik maar weinig tijd om uit te slapen, want er moest gerockt worden. Om 12 uur vertrokken we naar een festival bij ons in de buurt. Vestrock. Echt een super leuk festival met heel de dag leuke bandjes, een silent disco, een university en natuurlijk vele lekkere eetkraampjes (misschien wel mijn favoriet haha).

Mijn favoriet was toch wel de Jeugd van Tegenwoordig. Helaas kwamen ze al om 13.15 uur en zat de sfeer en nog niet mega goed in. Ze moesten dus wel heeeel hard hun best doen om de handjes in de lucht te krijgen ;).

Wisten jullie trouwens dat Emiel Ratelband zijn eigen eetkraampje heeft? Die stond er namelijk ook. Ik heb er niks gehaald hoor, want ik vertik het om eten te kopen bij hem. Principes. Haha.

Verder heb ik wel genoten van een heerlijke wrap, pizza en nog heerlijke frietjes. Maar ik moet eerlijk zeggen dat een hele dag festival, zonder te zitten, toch wel heel erg vermoeiend is. Zeker omdat het weer ook niet echt mee zat. Maar na een hele dag feesten in de kou, lag mijn bedje extra lekker!

En zondag moest ik weer gewoon fris en fruitig op mijn werk staan! Maar dat gaf helemaal niks, want na deze slaapdienst heb ik vakantie! Bijna 2 weken vrij en vrijdag vertrek ik naar Venetië!

Bron: www.dejongintra.nl

Even een weekje er tussen uit. Mijn ouders zitten daar in de buurt op de camping dus ga ik ze even een bezoekje brengen. Een retour ticket voor 30 euro, die kans laat je niet liggen toch?

Morgen hebben jullie weer een lekker recept van me te goed!

Fijne week allemaal!

Comments
2 Responses to “After-weekend-dip”
  1. Oh die after weekend dip herken ik maar al te goed helaas! Klinkt als een geweldig feestje zeg, langs die verschillende cafes! En het vooruitzicht van een weekje Venetie is ook zeker niet verkeerd, alvast heel veel plezier!

  2. Marloes zegt:

    De afterweekenddip, zo herkenbaar. Ik heb ook zelden zin om op maandag weer te gaan werken. Als je eenmaal bezig bent, is het geen enkel probleem. Maar in de ochtend je bed uitkomen en dan het idee van werken alleen al…

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
