Travel: Italy

Zo, het heeft even geduurd… Maar hier ben ik weer. Een weekje Italië en daarna gelijk klussen… We (ik en een vriendin) hebben namelijk de sleutels gekregen van een huurappartementje. Dus een heerlijke vakantie en dan ook nog eens goed nieuws. Beter kan niet :). Maar dat betekent wel, gebrek aan tijd om te posten. En dit zal, helaas, de komende tijd wel zo blijven.

Ik zal mijn best doen af en toe de tijd te vinden om iets te posten… Maar nu komt mijn blog waarschijnlijk even op een laag pitje te staan.

Ach misschien geeft dat tijd om eens wat oudere recepten op mijn blog te proberen?

In ieder geval: Italië! Een weekje Italiaanse pracht, eten en zon. Heerlijkkkk!

Hier alvast wat foto’s van de eerste helft van de week ;).

Geniet van het goede weer!

xx Farah

Comments
6 Responses to “Travel: Italy”
  1. Bianca zegt:

    Ik kan niet wachten tot ik Italtie kan in Augustus! Zo mooi die foto’s =D

  2. Aaaaah wat fijn, een weekje Italië. Mooie foto’s! En succes in je nieuwe huisje! :)

  3. Oh, dat ziet er echt heerlijk uit! :)

  4. camilla zegt:

    Ziet er heerlijk uit!!!

  5. Heerlijk eventjes weg hé? ik was in Milaan maar dat viel me wat eten betreft helaas nogal tegen alhoewel ik enorm van de Italiaanse keuken houd. Op jou foto’s ziet het er in elk geval erg lekker uit!

    <3

    • Je moet inderdaad net geluk hebben waar je eet! Je zou eigenlijk moeten zoeken in achterafstraatjes waar alleen maar Italianen zitten. Of naar restaurantjes of trattoria’s aan de kant van de weg. Daar rijd je langs, denk je dat het niet zoveel is… Maar toch uiteindelijk wel ;).

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
