Travel: Italy part 2

Ja hoor en weer was ik er even tussenuit. Nu een iets minder leuke rede: buikgriep. Ik was tot niks in staat en helaas kon ik ook niks eten :(. Nog steeds gaat het eten niet helemaal soepel, maar gelukkig voel ik me wel al wat beter!

Tijd dus voor weer een update! In dit geval m’n tweede ‘lading’ foto’s van mijn Italië tripje. Voornamelijk Venetië. Ik heb de leukste voor jullie uitgekozen, want je zou foto’s blijven maken daar. Elk straatje waar je loopt en elk grachtje dat je tegenkomt is namelijk fotogeniek.

Italië is echt heerlijk. Lekker weer, mooie steden en voortreffelijk eten. Vooral Venetië was erg leuk aangezien ik net het boek van Dan Brown had gelezen (Inferno). Dit vond ook gedeeltelijk plaats in Venetië dus was wel heel leuk om al die plaatsen te zien die in het boek voorkwamen! Als ze van zulk soort thrillers houdt is het boek zeker een aanrader.

Maar een nog grotere aanrader is Venetië zelf! ;)

Fijne week allemaal!

xx

Comments
7 Responses to “Travel: Italy part 2”
  1. Angela zegt:

    Ik herken het, ik ben ook in delen van Italië geweest en vorig jaar voor de 2e keer in Venetië! Prachtig!

  2. contentable zegt:

    Mooi.. Venetië blijft een droom bestemming vind ik :) ben er ooit geweest toen ik 10 was, dus zou heel graag weer eens terug gaan!

  3. Bianca zegt:

    Ik was benieuwd naar je verblijf in Italie?! Slaap je in een hotel en wat is aan te raden als je naar bijvoorbeeld naar Toscane gaat?

    • Hoi Bianca, mijn verblijf was een stuk minder luxe… Mijn ouders zaten bij het plaatsje Caorle op de camping en ik ben daar (heel goedkoop) achteraan gevlogen. Ik sliep dus in een tent ;).
      Ik ben twee keer in Toscane geweest, ook op een camping. Maar ik denk dat het heel leuk is om ergens in heuvels aan de kant van de weg te overnachten in een b&b. Zodat je bijvoorbeeld met een scooter (wat dichterbij) of met de auto allerlei mooie plaatsjes kan aandoen. Want daar heeft Toscane er genoeg van!
      Succes! En als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
