Summer diner

Nog voordat ik naar Italië ging, was het ontzettend lekker weer in Nederland. En wat is er nou leuker dan barbecueën met lekker weer? Uhm… Ik kan zo snel niks leukers bedenken.

Maar aangezien ik alleen thuis was, vond ik barbecueën toch iets te veel van het goede. Dan maar wat spiesjes op de grill gooien. En aangezien je jezelf af en toe best mag verwennen (toch?), koos ik voor heel lekkere spiesjes. Namelijk garnalen en coquilles.

PicMonkey Collage

En dat met heerlijke aardappeltjes en een simpele salade. Een lekkere, zomerse, maaltijd!

De aardappeltjes komen uit de oven, dus zodra je ze daar in zet heb je er (bijna) geen omkijken meer naar. De spiesjes zijn natuurlijk het lekkerst op de barbecue, maar op de grill smaken ze ook meer dan prima (en dat is nog zachtjes uitgedrukt).

DSC_0041

De recepten van de aardappeltjes en spiesjes volgen deze week.

xx

Comments
One Response to “Summer diner”
  1. birds4free zegt:

    Ziet er echt lekker uit!

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
