Recept: Coquille spiesje

En nog zo’n heerlijk zomers bbq gerecht. Een beetje prijzig en dat maakt het misschien minder geschikt voor een grote groep eters… Maar af en toe mag je jezelf wel eens verwennen toch?! Als je eenmaal aan het eten bent, ben je allang weer vergeten hoe duur coquilles ook weer zijn. Want, man, wat zijn ze heerlijk.

DSC_0029

Benodigdheden voor 1 spies:

– 3 coquilles *

– olijfolie

– peper en zout

– spiesje

– grillplaat

DSC_0034

Bereiding:

Verhit de grillplaat. Wrijf wat olijfolie over de coquilles en bestrooi met peper en zout.

Doe ze op een spiesje en leg dit spiesje op de grill. Grill de coquilles ongeveer 2 minuten (4 minuten in totaal) aan beide kanten.

* Haal de coquilles uit de vriezer en laat ze op tijd ontdooien. Dep ze droog voor gebruik.

 

Geniet er van!

Comments
6 Responses to “Recept: Coquille spiesje”
  1. hmm ik ben gek op coquilles maar maak het zelf echt te weinig klaar. Af en toe jezelf verwennen mag zeker, dus dat moet ik binnenkort maar weer eens doen :)

  2. Aaaaah, ik lust geen vis en dat vind ik zo jammer, hahah.

  3. Bo zegt:

    Simpel, maar heerlijk! Tenminste dat denk ik, ik heb nooit coquilles op, maar het ziet er wel altijd lekker uit ^^

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
