DIY: Vaas maken

Hier volgt weer een ontzettend lastige DIY. Je moet hier heel veel tijd aan besteden en kost heel veel werk… Haha, niet dus. Eigenlijk mag ik het niet eens een DIY project noemen. Het ergste is misschien nog wel, dat ik er ook bijna geen werk aan heb gehad.Β 

Maar het is gewoon een leuk klein ideetje, waar je je huis of tuin wat mee kan opfleuren. En dus superrrr easy.

Wat heb je nodig?

20130703_12

Hoe maak je het?

Een uitgebreide instructie is niet nodig. Haal het etiket van de fles er af door hem mee te wassen in de vaatwasser. Geen vaatwasser? Houd hem onder de hete kraan en hopelijk laat het etiket makkelijk los. Anders blijven krauwen ;). Haal eventuele lijmrestjes er af met een lapje stof met wasbenzine.

De fles is nu al klaar (ja ja, zo simpel is het) dus stop er wat fleurige bloemen in. Of laat het je moeder doen (zoals ik heb gedaan, nou ja, zij heeft gewoon mijn vaas ingepikt). Et voilΓ , je vaas is klaar.

PicMonkey CollageSucces met deze moeilijke DIY! ;)

 

Comments
9 Responses to “DIY: Vaas maken”
  1. marijedroomt zegt:

    Leuk idee! Ik heb nooit een vaas in huis, maar krijg soms wel een bos bloemen. Haha het mag dan simpel zijn, ik was er nog niet opgekomen.

  2. Dina zegt:

    Ik doe dit altijd met wijnflessen.

  3. jaa super leuk! doe ik ook altijd:)

  4. Leuk ideetje, ik ben gek op bloemen!

  5. Weet je wat het is met zulke diy’s. Bij andere mensen (like you) ziet dit er zooooo mooi, leuk en schattig uit maar als ik het dan na doe en ergens neerzet dan lijkt het alsof ik mijn lege flessen niet heb weggegooid -_____-. Totaal niet charmant dus. WAT DOE IK FOUT?!?!?!

    • Over het algemeen heb ik daar ook last van. Met schilderijtjes en alles. Dan ziet het er bij anderen leuk uit en bij mij lijkt het dan dat het gemaakt is door een kleuter….
      Maar deze is nogal goed gelukt, gelukkig ook niet zo moeilijk ;). Misschien dus toch het proberen waard en is dit je life changing diy :P

  6. Aline zegt:

    Ohhh weetje wat je dan eigenlijk nog zou moeten doen! Ik zag op internet DIY’s voorbijkomen van mensen die verf IN die fles pleuren dus dat die binnenkant een leuk kleurtje krijgt.

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
