Let’s go to the beachhhh

Het was weer heerlijk strandweer afgelopen dagen. En ik mag mezelf dan echt gelukkig prijzen dat ik in Zeeland woon. Het strand is om de hoek (zo ongeveer dan haha). Dus als ik een dagje vrij ben, vind ik een dagje strand de beste dagbesteding.

Maar wat eet je nou op het strand? Ik kan ’s morgens natuurlijk even boterhammetjes smeren… Maar als echte foodie heb ik daar natuurlijk he-le-maal geen zin in. Kortom, er moest iets lekkers gemaakt worden. Een vriendinnetje nam al heerlijk fruit mee: watermeloen. Dat doet het altijd goed op het strand. Ik had wat anders lekkers klaargemaakt. Als je me volgt op Instagram, dan had je al kunnen zien wat. Volg je me nog niet? DOEN dus! ;)

DSC_0405Ik maakte heerlijke pesto-pasta salade en een lekkere tortilla! Het smaakte weer lekker. En het is weer eens wat variatie op een gewone, saaie lunch.

En ook nog eens gratissss ook. Alle ingrediΓ«nten had ik (lees: mijn ouders) al in huis.

De recepten zijn helemaal niet moeilijk en hoe leuk is het nou om wat lekkers mee te nemen voor je vrienden/vriendinnen? Heb je die niet? Dan maak je ze hier wel mee ;).

De recepten volgen van de week!

Ik heb het nu heel druk met werken en klussen (heel leuk natuurlijk). Dus dan spaar ik het even op, zodat ik jullie niet te lang zonder nieuwe posts hoef achter te laten ;).

Geniet van het weer!

 

Comments
4 Responses to “Let’s go to the beachhhh”
  1. chellesblog93 zegt:

    Dat ziet er echt heel erg lekker uit. Ik kan niet wachten op de recepten! -xx

  2. Kim zegt:

    Ik kijk al uit naar de recepten!

  3. Woooooooow, kwam er achter dat ik je nog niet volgde via bloglovin. MAAR NU DUS WEL! Ik ga je ook volgen op instagram. Mis ik nog iets? Twitter oid? Haha

    Kijk uit naar jouw recepten :D! Vooral doosje 3 (onderste) ziet er spannend uit!

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
