Personal: Party

Er valt iets te vieren…!

PicMonkey Collage

Jarig

Het is zover. Vandaag word ik alweer 23 jaar. Een leeftijd waarbij ik al helemaal een voorstelling van mijn leven had gemaakt. Van die voorstelling is eigenlijk maar de helft ‘uitgekomen’. En dat is helemaal niet erg. Ik ben juist ontzettend blij dat ik op deze leeftijd ontzettend veel vrijheid heb. Ik kan gaan en staan waar ik wil, heerlijk!

23 jaar, ik vind het best volwassen klinken. Gelukkig ben ik dat alleen wanneer dat nodig is. De rest van de tijd gedraag ik me gewoon als kind, tiener en student. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik 18 ben, ook al ben ik ondertussen alweer een jaar afgestudeerd, heb ik sinds kort een appartementje (ja ja!) en ook alweer een ‘vaste baan’. Maar goed een verjaardag is er om gevierd te worden dus dat ga ik ook doen. Er komt een heleboel visite langs en natuurlijk maak ik allerlei lekkere hapjes. Hoe kan het ook anders ;).

Niet alleen mijn verjaardag wordt gevierd… Nee, er is nog ander leuk nieuws zoals je net al kon lezen.

PicMonkey Collage

Eigen appartement

Zoals ik al zei, is 23 best een volwassen leeftijd. Een mooie leeftijd om ook een nieuwe stap te nemen. Daarom ben ik op mezelf gegaan. Nee hoor, niet alleen vanwege de leeftijd. Tijdens mijn studie, in het mooie Breda, heb ik al vier jaar genoten van de vrijheid van op mezelf wonen. Na mijn afstuderen keerde ik weer terug naar het ouderlijk huis. Als ik gelijk een baan had gevonden in Breda, was ik nooit meer weggegaan. Maar de banen lagen helaas niet voor het oprapen. Ik moest er dan toch echt aan geloven en, hup, weer terug naar het Zeeuwse land en het ouderlijk huis. Helemaal niet erg, want ik heb schatten van ouders (ja ja, leuk hè dat ik iets over jullie schrijf?). Maar het is natuurlijk wel erg wennen om weer rekening te houden met anderen.

Gelukkig had ik na een tijdje een baan gevonden (gewoon in het Zeeuwse land), maar dit was slechts 20 uur. Geen vetpot dus. Maar ik stond er niet alleen voor. Mijn roomie uit Breda, die ook weer terug naar het Zeeuwse land was vertrokken, wilde ook wel op zichzelf gaan wonen. Maar dan wel samen met mij ;). Na een tijd wachten kwam er, heel onverwachts, een leuk appartementje vrij. Wij hebben er wel een hele dag over nagedacht, maar al snel besloten we om het gewoon te doen. Wat een kans! Na flink wat klussen en verbouwen (als echte klusheldinnen ha-ha, niet dus), is het dan eindelijk zo goed als af.

Een eigen plekje waar ik tot rust kan komen (oké dit klinkt zweverig, ik bedoel gewoon slapen natuurlijk), waar veel gezelligheid is, waar ik flink kan koken en bloggen én waar we kunnen dromen van mooie reizen en ze ook gaan plannen.

Kortom, ik zit hier goed op mijn plek.

banner4

Blog

Het klussen en verhuizen was de voornaamste rede dat mijn blog even stil lag. Ik heb ontzettend drukke maanden achter de rug, waarbij ik geen pan heb aangeraakt. Heel jammer, maar nu heb ik weer alle tijd!

Naast mijn favoriete onderwerp (koken en eten) zullen er ook steeds meer lifestyle berichten voorbij komen. Denk aan leuke hotspots, do it yourselfs, enzovoorts. Ook is het de bedoeling om mijn lay out te gaan veranderen én overgaan op een eigen domein. Maar dat zijn dromen voor later. Nu eerst weer lekker gaan bloggen, want ik heb het gemist!

En nu: Feest!

Comments
9 Responses to “Personal: Party”
  1. Dina zegt:

    Gefeliciteerd nog (ik ben natuurlijk weer te laat). Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad! :)

  2. JustLoveLife zegt:

    Gefeliciteeeeeeerd! Hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad :)
    Leuk artikel met al die foto’s er bij :)!

  3. Wat fijn dat je bent verhuisd, ik ben benieuwd naar je nieuwe stekkie. Enne, gefeliciteerd!

  4. Natasja zegt:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier in je appartement. Heerlijk om een plek helemaal voor jezelf te hebben (alleen jammer dat er dagelijks, wekelijks, etc schoongemaakt moet worden *huil*). Geniet van je mooie en zonnige dag :D

  5. Jamie zegt:

    Gefeliciteerd met je verjaardag en je appartement! Grappig want morgen ben ik jarig ;P!

    Liefs,
    Jamie

  6. Mariska zegt:

    Gefeliciteerd met je verjaardag! En met je appartementje natuurlijk, het ziet er al leuk uit op de foto’s!

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
