Other stuff: Groentechips

Joepie, ik heb een cadeautje gekregen. En nee, niet speciaal voor mijn verjaardag. Natuurlijk heb ik cadeautjes gekregen voor mijn verjaardag (jeeeej!), maar dit cadeautje heb ik al eerder gekregen. Van een mede blogger welteverstaan.

Bloggers organiseren wel eens ‘giveaways’. Normaal heb ik daar een hekel aan. Ik word een beetje recalcitrant (ja ja, dat woord gebruik ik. Al is het alleen maar omdat het gebruikt wordt in een liedje van kinderen voor kinderen) van ‘giveaways’. Je moet altijd nog van alles doen (‘liken’, volgen en delen) voordat je daadwerkelijk kans maakt. Nou, dat doe ik dus niet! ;)

Maar een tijdje terug zag ik een nieuw berichtje op Yellow lemon tree, een blog die ik al een tijdje trouw volg. Zij gaf groentechips weg. Aangezien ik dat al een paar keer zelf had gemaakt, was ik heel benieuwd hoe het uit een zakje zou smaken. Ik volgde de blog al, dus hoefde ik alleen maar te typen:”ik doe mee”. Nou dat kon er nog wel van af…

En zo werd er vorige week een kartonnen doos bij mij afgeleverd… Ik had twee smaken gewonnen, dus ik verwachtte twee zakjes chips. Nee hoor, ik kreeg een hele doos vol! Wel zes zakken.

DSC_0110

 

Blijer kan je mij niet maken. Ik ben namelijk DOL op chips. Daar moest dus van worden geproefd. Allebei de smaken gelijk geproefd, maar om eerlijk te zijn is het toch niet helemaal mijn smaak. Het is behoorlijk zoet en laat ik nou net niet van zoet houden. Als het om chips gaat dan toch.

Ik denk dat veel mensen ย hier dol op zijn, maar ik vond de smaak niet bijzonder lekker. Het was okรฉ, maar ik ben blij dat ik zondag mijn verjaardag vier en het dan kan uitdelen (de meeste visite leest dit toch niet haha). Want om alle zes zakken zelf op te eten, dat wordt me toch een beetje te veel.

Hoe dan ook, ik vind groentechips super leuk en daarnaast waren het ook nog eens bijzondere smaken. Denk aan zoete aardappel en pastinaak. Leuk! Zeker een keer proberen als je een chips liefhebber bent!

DSC_0114

Bedankt Maura voor dit leuke cadeautje!

Comments
15 Responses to “Other stuff: Groentechips”
  1. Mandy zegt:

    Hรฉ leuk, ik heb ze ook geprobeerd. Ik vind ze heerlijk!
    Superleuke blog heb je trouwens ik ben je meteen gaan volgen!

  2. droene1990 zegt:

    Leuk dat je gewonnen had! Ik doe altijd graag mee aan acties :)
    Ik ken dit merk chips, maar ik vind de groentechips niet zo lekker! Ook die van de AH niet!

  3. LNNK zegt:

    Ik vind groentenchips zo lekker!

  4. Anouk zegt:

    Jammer dat je het zelf niet echt lekker vindt. Ik ben er toch wel nieuwsgierig naar! Misschien leuk om zelf mee aan de slag te gaan in de keuken.

  5. Ziet er heerlijk uit! Jammer dat je niet zo lekker vindt. Ik ben er wel benieuwd naar!

  6. Alies zegt:

    Ik heb zelf ook al een keer wortel- en appelchips gegeten! Ik vind groentechips zo’n grappig concept.
    Liefs, fashialies

  7. Bianca zegt:

    Ik heb ze ook gewonnen via een blog en ik vond ze ook super! Ook leuk zelfs eens te maken

  8. Ja wat een doos vol he! Ik had ook een winactie gewonnen (andere blog) en was ook blij verrast met die hele doos. Sterke smaken inderdaad van sommige chipjes, maar al met al heel erg lekker vond ik! En ook leuk om sommige chips bij gerechten te gebruiken, zoals bij een gebakken visje ofzo :)

  9. Carina. zegt:

    Zegge, ik was ook van plan om zondag te komen, ik hoop dat je ook wel andere chips op tafel zet!

  10. JustLoveLife zegt:

    wat een leuke winactie zeg, orgineel! leuk dat je gewonnen had
    ben erg benieuwd er naar! alleen zoet… hmmm dat lijkt me ook niet zo heel lekker

  11. Nina zegt:

    Ik ga dus echt niet die chips op eten hoor! Die eet je zelf maar op

  12. BodieBoost zegt:

    Leuke review. Jammer dat je er niet zo dol op bent, misschien als je zelf maakt zijn ze lekkerder? XX

  13. Maura - YLT zegt:

    Aah wat leuk je review! Fijn dat je de zakken op je verjaardag kunt uitdelen ;) hopelijk vinden je gasten het wat lekkerder. Ik zelf vond de chips wel heel lekker, super crunchy en dat zoete houd ik wel van. Maar ik heb ze dan ook nog nooit zelf gemaakt. Fijne verjaardag nog! liefs, Maura

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
