Personal: dagje Gent

DSC_0020

Vorige week was ik samen met mijn moeder en zus een dagje vrij. En wat ga je dan doen? Inderdaad, shoppen. Het was alweer lang geleden dat ik in Gent was geweest (nou ja, om te winkelen dan toch) dus werd het tijd om weer allerlei leuke adresjes op te zoeken op internet en lekker heel de dag te struinen.DSC_0021 DSC_0024 DSC_0026 DSC_0027

Heel de dag door allerlei leuke straatjes struinen, leuke winkeltjes binnen gaan en lekker eten. Wat is Gent toch mooi. Je waant je voor een dagje gewoon in het buitenland (nou, dat is het ook!). Een mini vakantie van een dag. En er zijn zoveel onontdekte plekjes. Zeker een aanrader.

DSC_0029

DSC_0033 DSC_0043 DSC_0049

Ik heb er weer een heleboel leuke, nieuwe hotspots bij. Maar een half uur van mijn huis vandaan… Dat is zo ideaal, Gent is voor ons maar een half uurtje rijden. En er zijn zoveel leuke restaurantjes. Ik kom er veel te weinig, zonde. Ik moet er veel vaker naar toe. Dat zeg ik dan ook elke keer als ik naar Gent ben geweest ;).DSC_0051 DSC_0052 DSC_0061 DSC_0073

DSC_0078 DSC_0082

Gent is een super mooie stad, je kijkt je ogen uit. En volgens mij zijn er super veel leuke bed&breakfast’s waar je ontzettend leuk kan overnachten. Dat zou voor mij een beetje overdreven zijn (als je zo dichtbij woont), maar waarom eigenlijk niet? Op en top genieten.

DSC_0084 DSC_0086

De nieuwe hotspots die ik ontdekt heb, komen binnenkort één voor één online. Het moet nog een beetje spannend blijven hè ;).

DSC_0088 DSC_0090 DSC_0091

Dus wil je een keer een weekendje weg? Lekker shoppen, heerlijk eten en heel de dag in een ontzettend mooie stad rondstruinen… Dan moet je zeker naar Gent! :)

En dan heb je vast iets aan mijn hotspots die binnenkort online komen!

DSC_0102

Comments
9 Responses to “Personal: dagje Gent”
  1. smurfkuh zegt:

    Lijkt me een mooie stad, ben er nog nooit geweest. Maar daar moet toch eens verandering in komen zie ik haha

  2. Mandy zegt:

    Wat een leuke stad, ik ga hier zeker eens naartoe.

  3. Evey zegt:

    Jeetje wat een mooie stad. Die oude gebouwen, prachtig. Zou ook heel graag een keertje naar Gent willen. X

  4. Julia zegt:

    Ah heerlijk, ik heb van die zelfde ‘behang winkel’ ook ooit foto’s gemaakt. Zo prachtig en uniek die stad!

  5. Jewelyz zegt:

    Wat een mooie foto’s! En vooral die smalle en scheve huizen, erg mooi. Ik ben nog nooit in Gent geweest, is voor ons wat verder rijden, maar ik ga zeker even opletten met je hotspots voor een weekendje Gent ;-)

  6. LNNK zegt:

    Gent is zo’n leuke stad! Tijd om er weer een keertje naartoe te gaan!

  7. Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad. Voor ons is het een klein uurtje rijden en wij waren er eind augustus voor de 2e keer. Vind het er altijd heerlijk!

    Liefs

  8. Wow, wat ontzettend mooi! Had ik nooit geweten eigenlijk. Lucky you dat je er zo dichtbij woont.

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
