Recept: Broodje caprese voor lunch

DSC_0086

Wat kan ik er toch van genieten… Je bent overdag vrij en dus alle tijd. Ook nog allerlei lekkere dingen in je koelkast liggen. Nou dan eet ik dus echt geen saaie boterham! Nee, geef mij maar een heerlijk broodje. Zoals dit broodjes ‘Caprese’. Makkelijk te maken en nog eens onwijs lekker ook. Geniet er van!

DSC_0085

Benodigdheden voor 2 broodjes:

  • 2 broodjes die nog afgebakken moeten worden
  • pesto
  • 2 tomaatjes
  • 1 bol mozzarella
  • Peperoncino (kruiden)

Bereiding:

Snijd de broodjes open en leg ze op een met bakpapier bedekt ovenrooster. Bestrijk de broodjes met pesto. Snijd de tomaatjes op plakjes en verdeel deze over de broodjes. Scheur de mozzarella kapot en leg deze ook op de broodjes. Bestrooi als laatst de broodjes met peperoncino.

Leg de broodjes in een voorverwarmde oven. Ze zijn goed als de broodjes bruin zijn en de mozzarella gesmolten.

DSC_0088

Je kan er natuurlijk nog uitjes op doen, tonijn, verse basilicum en nog allerlei andere lekkere dingen. Veel lekkerder dan een boterham, right? ;)

 

Comments
18 Responses to “Recept: Broodje caprese voor lunch”
  1. stephanie zegt:

    dit recept klinkt erg lekker! leuke blog!
    xx Stephanie (www.stephaniesstyleblog.com)

  2. Bo zegt:

    Dit maak ik ook weleens, heerlijk!

  3. Rosie zegt:

    Hmm heerlijk is dit, ik maak het zelf ook vaak! En idd als er zoveel lekkere dingen in de koelkast liggen eet ik ook zeker geen saaie boterham ;-)!

    Liefs Rosie

  4. Els Stegeman zegt:

    Ziet er heerlijk uit Farah.

  5. Marlies zegt:

    Lekker! Ik wil het nu! (ik heb honger..)

  6. myrtheschudy zegt:

    Hehe, het lukt me eindelijk om te reageren! Wat fijn dat je werk gevonden hebt trouwens! Ik ben nog drie jaa bezig met studeren maar of de banenmarkt binnen de zorg dan al veel beter is.. Ik ben er bang voor.. Je recepten zien er lekker uit!

  7. Dit ziet er echt super lekker uit! Mmmm!
    With love,

    Joy
    justlikesushi.com

  8. Anoeska zegt:

    Oooh wat heerlijk! Het is nu kwart over 12 ’s nachts maar krijg er echt trek van haha.

  9. Kim zegt:

    Hmm, echt een van mijn favoriete broodjes! ik krijg er spontaan zin in :)

  10. Jhemyla zegt:

    Mmm dit broodje ziet er inderdaad heerlijk uit!

  11. Oh dat ziet er heerlijk uit, dan heb je gewoon zin in lunch!

    Liefs Suus van Food Bandits

  12. Anne-Mieke Stegeman zegt:

    Hoi Farah, het was heerlijk!

  13. Maura - YLT zegt:

    Mozzarella, pesto en tomaat blijft echt een lekkere combi.

  14. Mariska zegt:

    Blijft een perfecte combi dit, lekker!

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
