Hotspot: Spice Bazaar, Gent (BE)

En daar loop je dan door een straatje in Gent. Op zoek naar een ontzettend leuk vintage winkeltje… En wat kom je tegen: de Spice Bazaar. Misschien nog wel een betere ontdekking.

DSC_0038

Spice Bazaar is een klein winkeltje met een hรฉ-le-boel kruiden. Rekken vol. Je zou er uren rond kunnen lopen en kijken wat voor lekkers er allemaal verkrijgbaar is in dit leuke winkeltje.

DSC_0040

De kruiden zijn heel leuk verpakt, namelijk in een soort reageerbuizen. Je kan er ook bijbehorende kruidenrekjes bij kopen, zodat je de buisjes kan uitstallen in je keuken. Je zou een hele collectie kunnen beginnen ;).

DSC_0042

Nog een leuke bijkomstigheid van de winkel… De kruiden zijn helemaal niet duur. Ik ben niet zo bezig met prijsvergelijkingen (misschien wel een goed idee), maar ik denk dat je minder betaalt dan in een gemiddelde Nederlandse supermarkt.

Zelf heb ik harissa gekocht en ras el hanout, dat had ik namelijk nog niet in mijn assortiment. Ook had ik nog een zakje bananenchips gekocht. Je kan er namelijk ook allerlei gedroogd fruit kopen.

DSC_0041

Je kruiden collectie uitbreiden? Ga dan zeker eens een kijkje nemen.

 

Adres:

Spice Bazaar

Burgstraat 25

9000 Gent

Belgiรซ

Comments
16 Responses to “Hotspot: Spice Bazaar, Gent (BE)”
  1. Anja zegt:

    Heerlijke geuren! Ik popel om de kruiden te testen in diverse gerechten…

  2. Wauw!! Wat een winkel! Echt te gek!!

  3. Joanne zegt:

    Oee die winkel ziet er erg tof uit! Alsof je er echt uren kunt rondsnuffelen. :)

  4. Wat ziet dat er leuk uit!! :)

  5. Wauw! Hoe geweldig! Ik zal t onthouden!
    With love,

    Joy

    n e w b l o g | justlikesushi.com

  6. PS by Dila zegt:

    Wauw, dit ziet er echt uit als heaven!

  7. Mandy zegt:

    Woohooooo hier moet ik naartoe!
    Op naar Gent!

  8. Dat is zeker een leuke ontdekking! En goede kruiden heb je zelf ook gekocht. Ik ben daar dus ook veel te weinig mee bezig, prijsbewust zijn, prijsvergelijking, maar denk ook wel dat dit uiteindelijk goedkoper is dan die kleine supermarkt potjes hoor!

  9. ohh waow.. dit klinkt echt al een leuke winkel! zoveel spicess..

  10. Dat ziet er goed uit zeg! Ik hou van kruiden.

  11. HEt ziet er alleen al supergeweldig uit! Love it!

  12. Maura - YLT zegt:

    Ooooo super leuk! Hier ga ik heen als ik weer eens in Gent ben

  13. Wooooow! Ik hou echt van kruiden :)

  14. Annabel zegt:

    Aah het zal wel super lekker hebben geroken in die winkel! Het ziet er echt heerlijk uit en gedroogde bananen vind ik ook zo lekker :)

    Liefs!
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

  15. Waaaaauw, wat geweldig zeg! Ik word er helemaal hyper van, haha. Ik heb een zwak voor kruiden.

  16. Anouk zegt:

    Dit is heaven! Wat een geweldig leuk winkeltje. Daar kun je (hoe klein ook) uren rondlopen. Super hotspot en tip, leuk!

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
