Travel: Valencia citytrip

DSC_0171

Hola guapas!

Van 7 tot en met 11 oktober zat ik in het heerlijke Valencia. Lekker eten, shoppen en allerlei leuke zaakjes. Ik heb genoten. En zo duur was het allemaal niet eens. Binnenkort zal ik een paar (goedkope) travel tips met jullie delen (ach, zoveel verstand heb ik er nou eigenlijk ook weer niet van). Want hoe heerlijk is het als je een weekje er tussen uit kan terwijl het je niet eens een rib uit je lijf kost. Een halve rib misschien, ligt maar net aan je budget natuurlijk. Wat mij betreft was het in ieder geval elke cent waard.

Hier even een samenvatting in (behoorlijk wat) foto’s!

Comments
12 Responses to “Travel: Valencia citytrip”
  1. PSbyDila.com zegt:

    Wauw, prachtige foto’s! En ik krijg trek van al dat eten.

  2. Anouk zegt:

    Wat een heerlijke sfeertje! Lekker dat je nog een paar daagjes mee hebt kunnen pikken in een warm oord. De foto’s zien er zo fijn uit. Ik wil graag eens naar Valencia, maar er komt altijd weer wat tussen, zonde eigenlijk! Leuk overzichtje!

  3. Aranka zegt:

    Wat een heerlijke foto’s! Ik krijg helemaal de vakantiekriebels zeg!

  4. Bianca zegt:

    Oh wauwie! Ziet er super mooi uit! Mooi alle foto;s bij elkaar. & dat eten <3

  5. Hester Kok zegt:

    Valencia lijkt me echt heel mooi inderdaad!!

  6. aspasiablog zegt:

    Leek me zalig! Kan deugd doen, er zo even tussenuit gaan en wat cultuur opsnuiven.

  7. Oh wauw, daar zou ik nu ook wel naartoe willen!

  8. Maura - YLT zegt:

    Ik krijg heimwee naar Valencia, zoooo’n leuke stad! Echt een soort klein Barcelona, vind je niet? Ben benieuwd naar je tips.

  9. Mandy zegt:

    Wat een superfijne foto’s, genieten zeg!
    Ik wil ook graag eens naar Valencia, een studiegenootje uit Finland opzoeken. Aanrader zo te zien?

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
