Personal: Vakantie

Thailand-hotel-market

Ik ben helemaal aan het glunderen als ik dit berichtje typ… Want ik heb vakantie!

Natuurlijk ben ik van het voorjaar al naar Italië geweest en in feite kom ik ook nog maar net terug uit Valencia… Maar dit is de vakantie waar ik al een tijd op wacht. Ik vertrek vandaag namelijk naar Thailand. Samen met mijn roomie gaan we Thailand doorreizen. We hebben 2,5 week de tijd om wat van het land te zien en daarnaast ook nog van de zon te genieten. Je kan het misschien zien als een ‘guilty pleasure’, maar ik houd er van om lekker heel de dag in de zon te liggen en niks te doen. Nou ja, af en toe een slag draaien, want we willen wel goed bruin worden. Oké, gênant.

Het komt er op neer dat we eerst Thailand door gaan crossen in de tijd die we hebben en een paar mooie dingen van het land gaan bekijken (nog tips?!). Maar ook nog even de tijd willen nemen om te relaxen. En we zijn ook niet van plan om alle hoogtepunten van het land mee te pakken, want dat kan gewoon niet in de korte tijd die we hebben. Liever wat langer één plek beter leren kennen, dan elke dag rennen en vliegen om alles maar te moeten zien.

En waar ik misschien nog wel het meest naar uit kijk: het eten. Hé, ik blijf toch een echte foodie. Ik zal vast mijn ogen uitkijken daar en nog belangrijker… Mijn smaakpapillen eens goed de kost geven.

images

Uit ervaring is gebleken dat vooruit bloggen me niet zo heel erg bevalt… Maar ik zal toch wat in de agenda zitten, want 2,5 week stilte is ook weer zo overdreven. En als ik in Thailand zit, hoef je ook absoluut geen updates van me te verwachten. Ik ben niet voor niets op vakantie. Maar misschien dat ik eens een foto op Instagram zal zetten.

Iemand nog Thailand tips?

 

Bronnen: D-Reizen – Thailandemagazine

Comments
9 Responses to “Personal: Vakantie”
  1. Mandy zegt:

    Ontzettend gaaf, heel veel plezier!

  2. O wat heerlijk, ik was in april 3 weken in Thailand, op mijn blog kan je relatie vinden…

  3. Yves zegt:

    Geniet ervan….enne geniet van het lekkere eten.gr

  4. Maire zegt:

    Veel plezier! Thailand is prachtig! :D

  5. Saar zegt:

    Heerlijk! Veel plezier!

  6. Hester zegt:

    Oh wat heerlijk! Veel plezier en enjoy!

  7. Oh wat een heerlijk vooruitzicht! Hope you have fun! X

  8. Mariska zegt:

    Super lijkt Thailand me, ik ben jaloers ;) Have fun!

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
