Personal: Back home

DSC_0160

Met mijn hoofd in het zonnetje sta ik nog even na te genieten van onze fijne reis door Thailand. We staan op Schiphol op de bus te wachten om weer naar de parkeerplaats te gaan. Weer terug in het koude Nederland.

De meeste mensen vinden het fijn om weer terug naar huis te gaan. Met dat gevoel ben ik absoluut niet gezegend. Ik baal altijd als een stekker als ik weer terug naar huis ‘moet’. Want wat geniet ik er toch van. Een andere cultuur leren kennen en natuurlijk het bijbehorende eten. ย Maar nu ben ik weer in ย Nederland en probeer ik maar zoveel mogelijk te genieten van het koude weer (alhoewel genieten voor mij niet het goede woord is, haha). En nu kan ik in ieder geval weer lekker koken en nieuwe dingen uitproberen.

Hier even een paar foto’s. Uitgebreide updates volgen later. Maar de volgende post wordt toch echt weer over heerlijk eten!

DSC_0029 DSC_0118 DSC_0148 DSC_0377 DSC_0442 DSC_0513

Comments
4 Responses to “Personal: Back home”
  1. PSbyDila.com zegt:

    Prachtige foto’s. Wat zou ik graag nog eens teruggaan, zo’n mooi land.

  2. Sas zegt:

    Wat een fijne foto’s!

  3. Maura - YLT zegt:

    Oooh wauw herkenbaar die foto’s. Heb echt zin om terug te gaan. Krijg zelfs bijna zin in die pepertjes haha ;)

Geef een reactie

  • Volrecepten

    Topblogs met recepten
